• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stenaline extrarabatt

Claes 105

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
105
Medlemskap
2025
Sv: Stenaline extrarabatt

Rabatten hos Stena är just nu 46% om du bokar före 28/1 och ska resa före 14/6. Rabattkort BOKANU.
Det funkar kan jag intyga
Ewasbarn

Tackar för tipset, sitter just nu på färjan Varberg -Grenå, bokade igår kväll, husbil max 10 m till priset 415:- enkel väg, svårt att pruta på.

Hejs
Claes 105

F

F.d. 50609

Guest

Jag kommer alltid billigt undan eftersom bilen är 5,99meter utan dragkroken monterad så jag kollade vad det kostar nu ( i morgon, fredag) med Bokanu rabatten Varberg-Grenaa ... 295kr per väg, sen får jag poäng på eXtra kortet som ger nära 10% tillbaka.
Det är snuskigt billigt tycker jag.

S

StorDansk

Guest

Rabatten hos Stena är just nu 46% om du bokar före 28/1 och ska resa före 14/6. Rabattkort BOKANU.
Det funkar kan jag intyga
Ewasbarn

Tackar för tipset, bokade min resa (samma storlek på bil som Jappe), från varberg 18:e mars, hem 1:a april, 210:-
per resa, snuskigt billigt :)

Toppen