Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
HeHe, hadde noe sol og litt regn i dag under turen i åsene innenfor Sunshine Coast. Klokken 2045 og utetemp på +27, lengter ikke etter snø!!
Ni som befinner er i Spanien, Italien med flera länder söderut anmodas å det bestämdaste att stanna där ni är ytterligare en tid.
Varför?
Visa bilaga 36727
Jo, -därför att det ser ut så här hemmavid (sydöst om Göteborg) i dag 2011-03-10 klockan 11:00
+ 1 grad och ymnigt snöfall. SUCK!!!
Tom, vi fotograferer en god del, men jeg er litt lat.....
Maks hastighet på abo er 512 kbit ned og 256 kbit opp.
Jag ser hellre bilder från er utomlands än bilder på det här jämrans lappmöglet som jag fått nog av för länge sedan! Diggar Jappes Spanientråd p.g.a. bilderna.
Satte på sommardäck på bilen för ett par veckor sedan i ren protest. Fåglarna kvittrade äntligen glatt i helgen och det började kännas OK igen, men så ramlar det ner snö igen - inget som ligger kvar på marken än så länge dock!
Ja, då får jag väl be om ursäkt för att jag lade in bilden.
När jag blir "panschis" drar jag söderöver vintertid, det är en sak som är säkert. Om det blir med husbil, husbuss, flygplan eller båt vet jag inte - men här tänker jag inte uppehålla mig om vintrarna i alla fall.
Ett par veckor vit vinter hade räckt för mig!
Oooh vad häärligt!! Jag älskar snö! Jag måste skynda mig hem från Spanien innan allt det vackra försvinner! Oooh vilken vacker bild, Wizard!
Jappe
Hvem har du søkt?Kollar du varken mail eller skype, har sökt er sen 11.30.
S-Å