• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stallplatser

F

F.d. 5414

Guest
Hej
Finns det gott om stallplatser i Europa och kan man fylla vatten.tömma toa och duscha där?

/Lisa

F

F.d. 55256

Guest
Sv: Stallplatser

Köp en Bordatlas så hittar du ca 4500 ställplatser i Europa.
Finns bara på tyska men även utan tyskkunskaper är den lätt att använda.

Bordatlas
Ove.G

F

F.d. 5414

Guest

Tack Ove! jag ska kola upp det tipset, trots att jag inte kan tyska:yes:

F

F.d. 25023

Guest

Dusch finns på flera orter, dock ej vanligt! Alltid mot speciell taxa.
hälsn
jyrki

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53018

Guest

Hei! Denne klubben har for medlemmer en ganske bra oversikt over stellplasser i utlandet i tillegg til Sverige. Den store fordelen er at den oppgir gateadresser og GPS-koordinater. Bare å være interessert, ikke betalende medlem, er etter mitt skjønn ikke smart. :) Mvh!

F

F.d. 50097

Guest

Europa består ju av ganska många olika länder... Vi instämmer i att Bordatlas är utmärkt att ha med och går bra att använda, även om man inte kan tyska.

I t.ex. Tyskland finns det ju väldigt mycket ställplatser, och i Bordatlas kan man se vilken service som finns på varje ställe.

I t.ex. östeuropa finns det mest campingar, men där är campingarna å andra sidan enkla och billiga så de funkar lika bra som en ställplats.

Helena & Peter
www.freedomtravel.se

Toppen