Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Michael, aj då…. Nu sköt du väl ändå dig själv i foten!Jag blir lite orolig när jag ser att du tidigare missat denna tråd. Det finns tre tidigare inlägg med dig som avsändare i denna tråd, nämligen #13, #19 och #25 och om de inte är från dig bör du byta lösenord och kolla upp övrig säkerhet på din IT-miljö.
//Michael, HBK Web
Klart!Skickat
Kanske några av dessa skulle ha öppnat tråden med en annan, neutralare rubrik. Alltså utan "Göteborg". Det kan ju vara lätt att tro att det är något som rör enbart Göteborg eller göteborgare. De som kanske aldrig reflekterar över att åka till Götet går kanske då vidare till nästa tråd. Andra som öppnat uppfattar kanske inte att även utomstående kan rösta. Sedan har vi många som är här inne ganska sällan och därmed inte ser denna tråd över huvud taget. Att säga att dessa "...tycker det är bra som det är..." känns lite förmätet.Men fortfarande över 15800 i klubben som tycker det är bra som det är…