• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Stänkskydd

Li o Pelle

FD HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
11509
Medlemskap
2022
Hej på er alla
Vi ska köpa stänkskydd till våran Fiat Ducato - 2012. Ni är säkert många som har köpt o satt på så kom gärna med tips till oss. Även bra tips ang solceller storlek, märke osv o vart man kan få hjälp med det. Vi bor i Östersund. Men vi kan ju förstås åka en bit isf.
/Li o Pelle :tux2:

leihag

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
11558
Medlemskap
2023
Sv: Stänkskydd

Hej !

Vi köpte Lokari innerskärmar med stänkskydd när vi var i Finland nu i sommar, finns återförsäljare i Gävle för dessa i Sverige, lätta att montera själv. Solceller handlade vi av Prevent i Tyskland 2 x 90 w med montagekitt och MPPT-regulator inkl. frakt för 4050 kr ( varierar med valutan ) Vår batteribank är på 2 x 80 Ah, har inte behövt använda 230 v.

leihag

snurran

FD HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
7425
Medlemskap
2021
Sv: Stänkskydd

Hej för en tid sedan besökte vi Oskarshamn stannade nere i hamnen plötsligt dök där upp en kille som tyckte jag hade en fin husbil han ville sälja breddnings skärmar o stänkskydd till mej egen till verkning av glasfiber jag tyckte han var en ärlig o trevlig kille så vi beslöt att vi gör affär 2400kr med monterig han bjöd hem oss till sin bostad för monterng vi är helt nöjda o snyggt blev det. Han heter Sören Ericson 0706253765

Toppen