• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stänga trådar

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Varför stängde man en tråd angående LED-lampor somvar mycket intressant för oss husbilsvänner, att en av våra kamrater är villig att sälja dylika till oss är väl bara bussigt och omtänksammt.
Jag ser inget fel i att erbjuda sådana tjänster här så länge de tillhör vårt intresse och hobby, nämligen husbilen.
Jag blir sällan irriterad men detta tyckte jag var taskigt, det finns ju trådar om att köpa kartor mm men dom finns kvar tror jag.
Ibland tycker jag att ni webansvariga skall se lite mellan fingrarna, stoppa påhopp och annat men inte sånt vi behöver.
MVH KEJO 20

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Stänga trådar

Selve informasjonen ligger der, men en tråd i et forum er ikke stedet for bestillinger. Som det ble sagt i meldingen fra WEB gruppa så bruk personlig melding eller epost til selgeren.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Stänga trådar

Problemet med den tidigare vara att det mynnade ut i att bli en tråd om försäljning av dylika. Vi vill inte ha in annonser i de vanliga trådarna. Det dinns en annonsmarknad där det är gratis att annonsera samt en länktråd där medlemmar kan lägga upp länkar till annonssidor eller andra sidor på webben som är till gagn för husbilsägaren/nyttjaren.

Det är inget problem att öppna en ny tråd som behandlar ämnet LED-lampor generellt.

Toppen