• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatser offline

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Hur gör man för att komma åt HBK:s ställplatslistor offline?
Jag har Windows 7.
Mvh Lasse:confused:

F

F.d. 25168

Guest

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024
Sv: Ställplatser offline

Jag hade hoppats på att få instruktioner om hur det går till att ladda ner till pdf-fil.Mina kunskaper i detta är obefintliga.

Om man lägger in ställplatserna på en extern hårddisk.Kan man då komma åt dom offline.Isåfall behöver jag instruktioner även för detta.
MvhLasse

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Gör du så här så ser det ut som vanligt, du har bild och text med dig. Kan tyvärr inte beskriva för Windows 7. För att spara sidor där ni skall resa kan man göra så här när man har XP.
Väljer land och område t.ex:
Tyskland
Bayern
Arkiv
Spara som på t.ex. skrivbordet.
Sedan klickar du på ikonen på skrivbordet och det ser ut som vanligt.

F

F.d. 50209

Guest

Hej klicka på denna länk http://www.husbilsklubben.se/forums/t32348/ då kommer du till JanneEkan där han har en hel lista med olika ställplatser i olika län och de ligger som PDF. Tryck på något av dessa län som du vill se och då får du upp en ruta där du trycker på ÖPPNA, strax har du en PDF fil med det länet, spar ner den i t.ex. Mina Dokument i din dator så finns den där för att läsa även när du är offline. Hoppas det funkar för dig.
Mvh
Arne som inte är bakom ratten just nu

Toppen