• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatser i Sverige

F

F.d. 7702

Guest
Hej, Undrar hur är det med ställplatser i Sverige, i bl.a Tyskland finns det gott om dylika. Finns någon "katalog" eller annat att köpa med info?. I campingboken sakans uppgift. Tac ksam för svar från någon klok-
Su ne

F

F.d. 7702

Guest
Sv: Ställplatser i Sverige

Hej igen, har skrivit ut från nätet ställplatser/camping. men Dum Fråga, vad betyder de gröna och vad står de röda pluttarna för?. Är det månne el-anslutning eller ??
Sune

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Menar du de gröna och röda pluttarna på kartan?
I så fall är väl de röda pluttarna ortsmarkeringen och de gröna själva ställplatse.
Om du trycker på den så kommer det upp ytterligare en sida med lite förklaringar.
/Thomas

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej Rotary,
om du vill ha utskrifter på ställplatser i Sverige så ska du absolut gå till denna tråd http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/217833 som är skapad av JanneEkan.
Där får du ut många län med samtliga registrerade ställplatser. Mycket praktiskt att ha med sig i en pärm. Det blir sammantaget många sidor men det är mer än värt jobbet att skriva ut pdf-filerna.
V-backen :wink:

Senast ändrad:
F

F.d. 7702

Guest

Menar du de gröna och röda pluttarna på kartan?
I så fall är väl de röda pluttarna ortsmarkeringen och de gröna själva ställplatse.
Om du trycker på den så kommer det upp ytterligare en sida med lite förklaringar.
/Thomas
Tack Thomas för värdefull hjälp, ibland ställer man lite dumma frågor, men va fa´n det bjuder jag på. Tavk o hej
Sune

Toppen