• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ställplatser/camping

F

F.d. 55481

Guest
Är på väg till Marbella,Torremolinos,Fuengirola, är just nu i Vera fantastiskt fin ställplats öppnades i november 2012, ägs av en tysk, lite långt från samhället, cykel hade varit bra.
Camperpark vera.
Nu till frågan ställplats/camping i Marbella eller Torremolinos eller Fuengirola? någon som vet? Soliga varma hälsningar Tina o Ronny

WalsanJ

HBK Medlem
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
3204
Medlemskap
2024
Sv: ställplatser/camping

Hej.
Fuengirola: Fin camping 22,00€ , Butik finns.
Lite långt att gå till centrum.

Men Erisko köpcentrum är i närheten.
Feriaplatsen,fricampingen. P-plats.Inga stolar o bord eller markiser, så klart !
Marknad Tisdag o Loppismarknad Lördag.
Osäkert att stå där måndag natt.
Casa Nordica: Butik med svenska och nordiska varor, fil,kaviar, rökt korv, pastej , sv. lektyr.
Mitt emot parkeringen.
Mercadona i närheten. Typ ICA.
Mycket fin strandpromaenad...

Senast ändrad:
F

F.d. 53226

Guest
Sv: ställplatser/camping

Hej!

Los Jarales camping Calahonda mellan Fuengirola och Marbella,
Stor bra affär som närmaste granne.

Går även att övernatta på marknadsplatsen "La Cala" om man är flera, kostar inget, har stått där många gånger men bara när det har varit flera bilar där.

Texas

Senast redigerad av en moderator:
Toppen