• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplatsen i Borgholm

F

F.d. 2908

Guest
Här om dagen var jag med familj på Öland och vi tänkte då ställa oss på ställplatsen vid kappell udden men när jag körde in där sa gumman aldrig i livet att vi står här.

Jag höll faktiskt med henne för engångsskull ;-)

Anledningen var att alla bilar står som packade sillar och så vill inte vi stå, vi tog istället in på campingen brevid och fick en plats ute vid havet och så gott som ensamna. Vi satt i kvällssolen och tittade på ställplatsen 300meter bort och njöt av utrymmet vi hadde.

Ni som är veteraner med husbil, är det alltid massor av bilar och näst intill obefintligt utrymme på mer "populära" ställplatser?

Senast redigerad av en moderator:

leif46

HBK Medlem
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2025
Sv: Ställplatsen i Borgholm

Vi stog på denna finna ställplatser nu i veckan å hade 4 meter till grannen tycker där var kannor ( även priset har bra) Gillar inte Den campingen som ligger nära ställplatser i Borgholm.....

Helena o Tom

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1052
Medlemskap
2025

Hej!
Vi stod också på ställplatsen i Borgholm för ca 1 vecka sen. Var väldigt nöjda med stället. Hade kanske tur som fick plats vid havet och med 4m till nästa bil.

Helena o Tom

Helena o Tom

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1052
Medlemskap
2025

Vi stod också i Degerhamn. Välordnat och jättemysigt ställe.
Där kan man också få sin dagliga motionsrunda längs bergsstigen.

Helena o Tom

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Mycket bra! Så bra att snart är di väl packade.....

F

F.d. 52910

Guest

Hej. Vi var på ställeplatsen i Borgholm och liksom tidigare var det jättebra. Trevliga grannar på cirka 4-5 meters avstånd och Kalmarsund 10 meter bort. Nära till stan och allt toppen. Irene och Hasse

Toppen