• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats

T

Teddi

Guest
Sv: Ställplats

hej,,ser ut att vara en fin ställplats,,om du går in som medlem så kan du lägga in denna plats på listan, ,samtidigt kan du ta del av alla andra platser som finns till,, ,,hälsn,,,teddi,,

F

F.d. 52945

Guest

Hej!
Ser ju trevligt ut, kan man tömma,fylla på, duscha, priset...eller är det bara att vara? Vilket inte är fel det heller!

Mvh
Pilot:)

G

Göran & Carola

Guest

Vi var vid MEM Göta kanal i helgen,en riktigt fin ställplats,att rekomendera till dom som inte varit där. TOPPEN

Är den i närheten av gästhamnen ?

Göta kanal - en av Sveriges mest kända turistattraktioner - Gästhamn Göta kanal - Mem

Vill även tillägga att det finns en mapp som heter "Göta kanal", både till Android och iPhone.

Med den kan man söka efter information under kategorierna:
- Boende
- Mat & Dryck
- Sevärdheter
- Aktiviteter
- Evenemang
- Gästhamnar
- Passagerarbåtar

Senast redigerad av en moderator:
G

Göran & Carola

Guest

Jag mailade kanalbolaget och bad dem ta med följande uppgifter, viktiga för oss husbilsresenärer, på både sin hemsida och i sina appar.

* lämpliga resvägar längs hela, eller delar av, kanalen / kartförslag?
* övernattningar på ställplatser / typ gräs, grus, asfalt / finns dusch, toaletter, el-anslutning o dyl.
* vattenpåfyllningsställen för färskvattentank
* tömningsställen för gråvattentank, och toakassett

Fick följande mailsvar tillbaka:

"Tack för ditt mail som ger oss ett bra underlag för att utveckla informationen till våra besökare med husbil och husvagn!

Vi kommer att ta med det i vårt arbete inför kommande säsong!

Med vänliga hälsningar
AB Göta kanalbolag"

Toppen