F
F.d. 14062
Guest
Finns det någon katalog över ställplatser i Sverige, om, var kan man skaffa den, har kollat under rubriken "husbilsplatser" i Kalmar län på Öland och vet att det finns fler än vad som visades på kartan.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Apropå detta, finns det nån lista för utskrift på HBK:s ställplatser med kordinater o info men utan bilder?
Den heter fristående campingar med rast o ställplatser eller F-Campingar Mvh 220 Sture i PajalaSture:
Vilken katalog är det du menar?
Allt om Husvagn & Camping har ju nästan enbart campingplatser.
Det finns dock några i den och andra bilaor till tidningarna som inte finns med i HBK:s arkiv som är det mest utförliga tillsammans med Husbil & Husvagns bilaga.
Önskvärt vore att göra en sammanställning av alla dessa och lägga in dom på HBK.
Apropå detta, finns det nån lista för utskrift på HBK:s ställplatser med kordinater o info men utan bilder?
Carnivals csv-filer kan läsas och redigeras i Notepad eller Wordpad.
Filen kan även läsas av Excel men att redigera och spara förstör filen.
Carnivals csv-filer kan läsas och redigeras i Notepad eller Wordpad.
Filen kan även läsas av Excel men att redigera och spara förstör filen.
Nu blev det ett stort frågetecken?
Jag är inte nån datanörd så jag vet inte vad en csv-fil är och hur man hanterar den!
Jag skulle vilja ha en utskriftsvänlig lista på ex-vis ställplatser i Danmark med ortsnamn, kordinater, pris och ev faciliteter.
Finns det möjlighet till detta?