• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplats ??

M

mikkis

Guest
Hej !
Någon som kan rekomendera en eller ett par BRA ställplatser på Orust / Tjörn eller åt det hållet
/
Mikkis

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Ställplats ??

Det finns några bra ställplatser under "Husbilsplatser"

F

F.d. 2549

Guest

Gunnar, vilken fin passning. Bollen skruvar sig i en vacker båge och tar mottagaren inte emot den, så fortsätter den mot målet - målet i dubbel bemärkelse.
Hälsningar farbror Claes.

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

...och där kommer jag och PASSAR på att göra ett INLÄGG till HBK-intresserade. Jag har varit medlem ett tag och något mer prisvärt medlemskap har jag svårt komma på. Hela husbilsklubben är otroligt bra uppbyggt. Gå gärna genom hemsidan med allt vad den har att erbjuda. Se hur fantastiskt logiskt det hela är gjort. Gå gärna genom inlägg på hemsidan och de spörsmål och tankegångar som finns där. Nog finns det mycket intressant att åtnjuta! För oss medlemmar finns det ännu mer att beskåda! Så.....Anslut er gärna till husbilsklubben och se vilka nyheter som uppenbarar sig då dörrarna ställs på vid gavel. Se och njut. Det gör jag !

Toppen