• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Västerås

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Hejsan i sommarblötan ! Vi stog på en bra ställplats i Västerås gästhamn, bra service och bra läge, men det är ganska stimmigt framåt natten då det är mycket ungdomar som drar ut till "Lögarbeach" och festar, spelar beachwolley och annat kul men då man skall dra hem mitt i natten går vägen precis förbi ställplatsen och då kan en del överförfriskade ungdomar och andra inte låta bli att ruska på husbilarna och även vandalisera så tillochmed en familj fick ett fönster förstört. Polisen verkar inte priotera ordningen på denna plats, tråkigt då platsen ligger bra till med restaurang med jättefint läge.
Med soliga sommarhälsningar
Hasse & Ingegerd:D

Cizzie69

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
14143
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats Västerås

Det är tråkigt att det är så vid ställplatsen. Det kommer inte bli bättre nu när min kommun har beslutat att bygga en skaitanläggning för skaitboard mm.

Dessutom har de byggt en vattenskidanläggning i vattnet precis framför ställplatsen.

TJYVCAMPAREN

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2379
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats Västerås

Är det en betalplats? Om så är fallet skulle jag kräva återbetalning.
Om man betalar är det väl inte bara för El ,vatten och tömning utan även för trygghet och säkerhet.

Toppen