• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Trelleborg

F

F.d. 55265

Guest
Läser i dagens Trelleborgs Allehanda att en basketförening nu fått lov att arrendera parkeringsplatsen vid västra småbåtshamnen.Detta innebär en avgift på 80 kr mellan kl 1800 till 0800 från 1 juni till sista sept Det innebär också att vi möjligen slipper asfaltkillarna och husvagnar som är långtidsparkerade på denna plats. alltså lite gott och lite ont.

T

TonyR

Guest
Sv: Ställplats Trelleborg

Asfaltskillarna finns sen några dagar tillbaka på ställplatsen i Smygehamn.
Flertalet husvagnar och lätta lastbilar med engelska regskyltar.
Vet inte vad det kostar att stå där.

TonyR

S

Sören-6830

Guest

Kan tillägga att det kommer att kosta 80:-, förhoppningsvis kommer sanitetsförhållandena också att skötas bättre.

Nisse och Nana

HBK Medlem
Kommun
Simrishamn
HBK-Nr
9809
Medlemskap
2024

Denna ställplats var knökafull igår afton. Vi stod tillsammans med 4st andra på ICA Maxi parkeringen. Inne på SÅFA macken stod ytterligt 4st husbilar. Behövs större ställplats i Treĺleborg tydligen.

S

Sören-6830

Guest

Som jag skrev i en annan tråd utreder T-borgs kommun var ytterligare ställplatser kan anordnas, nio olika platser kollas och förhoppningsvis leder kommunens intresse till något positivt.

F

F.d. 53081

Guest

Sgog påställplatsen i Trelleborg den 16 juni som basketklubben tagit över. Det är den grisigaste ställplatsen jag nånsin stått på. Överfullt med sopor.

Toppen