• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Simlångsdalen.

funas

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4202
Medlemskap
2025
Någon som känner till ställplats i Simlångsdalen eller dess omedelbara närhet?

mvh

funas

A

Amatören

Guest
Sv: Ställplats Simlångsdalen.

Vägverket har ju en stor rastplats på 25an typ en km mot Ljungby från Simlångsdalen om ni vill trängas med lastbilar. Sen finns det ju http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/88855 har faktiskt inte testat själv för det är för nära hemma för att det skall vara lönt.

funas

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4202
Medlemskap
2025

Tackar för svaret,ser ju ganska trevligt ut.
mvh funas

B

bmelen

Guest

Hej
Vi står just nu på Simlångsgården. Stället är egentligen ett vårdhem med ett antal husbils och campingplatser ca 5 km från samhället. Man öppnar inte förrän till påsk men vi fick stå här åndå. Duscharna är inte tillgängliga men toalett och vatten samt el finns. Vägen hit var väl skyltad från samhället. På platsen finns ett antal vandringsleder. Vi använder Net One och har full täckning på internet här.

Bert

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Det är en f-camping eller har i vart fall varit. Mycket vacker omgivning och fina vandringsleder.

GPS N56 46 0.00 E13 10 60.00

funas

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4202
Medlemskap
2025

Tackar för svaren. Det såg bra ut, när jag kollade.
Vi åker söderut på långfredagen.

GLAD PÅSK!
Börje

Toppen