• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Limmhamns gästhamn

F

F.d. 6022

Guest
Ämnar ta hb:n till Malmö i mitten av februari för konsert med sköna tyska rockarna Rammstein. Jag tänkte mig nyttja ställplatsen i Limmhamn och undrar över om någon i klubben varit där under vintern. Finns tillgång till el, toa och dusch även så här års?

Heaven and hell, hellsar Micke

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Ställplats Limmhamns gästhamn

Jag har varit i kontakt med hamnkaptenen i Limhamns Småbåtshamn i dag.

Det går utmärkt att övernatta på stora parkeringsplatsen men det finns ingen el. Toaletter och andra faciliteter är inte heller tillgängliga under vintern.

Tillfällig parkering för lunch eller annan aktivitet är dagtid tillåten på pirarmen men ej övernattning.

När restaurangen i MSS-klubbhuset är öppen finns det tillgång till toalett där.

F

F.d. 6022

Guest

Man tackar för snabbt svar. Har ju i princip allt i bilen så jag får ställa in mig på att stå på parkeringen alternativ vid Malmö arena. Bara att se till så att allt fungerar som det ska. Hb:n har ju inte varit i drift nu på länge.
Hälsar Micke

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Hej..

Parkeringen vid Ribersborgsresturangen är ett förslag,