• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Lady & Lufsen

K

krutan

Guest
Vill dela med mig av dom erfarenheter vi fått av ställplatser i Sverige och Norge. I Norge var det uteslutande campingplatser med bra service och välskötta campingar. Sverige har både bra och mindre bra ställplatser och campingar, och lite surt bemötande ibland. Den bästa ställplatsen vi besökt under säsongen till nu är i Småland hos Lady & Lufsen i Rydaholm. En lugn och trevlig plats med fint bemötande från Jan och Anne Persson, som driver ställplatsen. Dom bor där och finns tillhands hela tiden. Vi var där först på midsommar och hade jättetrevliga dagar tillsammans med ett femtontal husbilar från HBK. Midsommarstång och dans och fest i dagarna två. Sedan var vi där i mitten på juli och då i sällskap med två andra husbilar och hade en trevlig grillkväll tillsammans. Lady & Lufsen är att rekommendera då det finns många möjligheter där. Det finns flera platser där man kan stå, ev. lite enskilt och med grillmöjligheter. Vid dåligt väder kan man vara på logen om man önskar. El finns och toatömmning och VC. Och det är inte dyrt heller "bästa platsen för pengen"
En ställplats vi kan rekommendera alla HBK:are

Kurt & Agneta HBK 10651 "nya husbilsfarare, tidigare båtfarare"

Toppen