• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats i Strängnäs?

F

F.d. 9506

Guest
Är det någon som känner till någon bra ställplats i Strängnäs?:confused:

GöranH

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022
Sv: Ställplats i Srängnäs?

Finns 1 fin plats nere vid hamnen med ström,tror den är upptagen nu till helgen när det är strängnäs marknad.

Eva & Ulf

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1242
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats i Strängnäs?

Hej Xzon,
Vi stog nere i småbåtshamnen/gästhamnen förra helgen där är kanonfina ställplatser för husbilar.
Hamnkaptenen har hand om El och Kod till Toa & dusch så vi ringde honom och fick "löst" detta utan problem.
Men som Göran skrev så är det marknad denna helg så där skall et tivoli stå så jag tror inte att det går att stå där.

Mvh U & E

Gunilla & Bernt

FD HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
1262
Medlemskap
2021

Hejsan,

Vi har någon gång sovit över på Livets ord:s parkeringsplats

Med vänliga hälsningar

Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
774
Medlemskap
2025

I helgen är det Strängnäs marknad så då går det inte att stå vid gästhamnen. På andra sidan stan finns en båtklubb och där finns en parkering du kan stå på 24 timmar. Ligger vid Nabbviken. Sök på Tullgatan, strängnäs i Google Maps. Jag vet inte varför jag inte får fram positionen i long och latitud. Är inte hemma i helgen så jag kan inte komma hälsa på.
Lennart

F

F.d. 9506

Guest

Hej.
Tack för tipset. Jag åker dit i morgon och kollar hur det ser ut. Jag gick in på www.hittta.se och fick fram LatN 59º 22' 18"LonE 17º 2' 8"
Annars kör jag till Tullg. Om marknaden är vid gästhamnen så verkar det inte långt att gå i alla fall.

/Zxon

Toppen