• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats i Småland

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Har hittat en riktigt bra ställplats som är gratis mellan Borås och Värnamo riksväg 27.
Mitt imot ligger Kroksjöns fiskecamp ,där tar dom 100:- med el, men på andra sidan vägen gratis,stora gräsytor och strandtomt och möjlighet till bad vid brygga,Sopkärl,vattentoaletter som städas två ggr /dag. samt latrintömmning, allt detta GRATIS ,värt ett besök om ni har vägarna förbi. Kordinaterna är Latitud 57,4725 Longitud 13,3766 Kör lungt !! // Göran i Mjölby

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats i Småland

Tack, men känd sen många år:)

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Verkligen en trevlig plats och man brukar alltid träffa andra HBK:are där. Kanske vi ses där framöver.

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Nästa ställplats blir inte inlagd som ja tycker verkar bra, för esbjörn kan ju alla :)

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Trevligt att ni har varit där,som kanske ses där över något gott att dricka :)

T

Teddi

Guest

Har hittat en riktigt bra ställplats som är gratis mellan Borås och Värnamo riksväg 27.
Mitt imot ligger Kroksjöns fiskecamp ,där tar dom 100:- med el, men på andra sidan vägen gratis,stora gräsytor och strandtomt och möjlighet till bad vid brygga,Sopkärl,vattentoaletter som städas två ggr /dag. samt latrintömmning, allt detta GRATIS ,värt ett besök om ni har vägarna förbi. Kordinaterna är Latitud 57,4725 Longitud 13,3766 Kör lungt !! // Göran i Mjölby

jättetrevligt göran,,det är engagemanget som räknas,,

teddi,,

F

F.d. 25063

Guest

Ja visst en mycket bra ställplats man önskar att det fanns många sådana.

Men den ligger inte i småland utan i västergötland. M.v. h. Gert-Ove.

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Jovisst kan jag alla ställplatser - det ärju bara att kolla i HBK stälplatslista:)

T

Teddi

Guest

han kan ju inte alla ställplatser,,de e ju bara vi medlemmar som kommer in där,,sen att platsen ligger i ett annat län,,
denna nya kille har gjort ett jobb från grunden,,alla relevanta uppgifter som skall till o lite mer faktiskt,,

en ryggdunk från mej saxnäs får du,,träffas vi nån gång blir de också en kram från hulda,,:D

ha de gott

teddi,,,

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

han kan ju inte alla ställplatser,,de e ju bara vi medlemmar som kommer in där,,sen att platsen ligger i ett annat län,,
denna nya kille har gjort ett jobb från grunden,,alla relevanta uppgifter som skall till o lite mer faktiskt,,

en ryggdunk från mej saxnäs får du,,träffas vi nån gång blir de också en kram från hulda,,:D

ha de gott

teddi,,,

Instämmer helt o hållet. Kul med ytterligare en ny, engagerad medlem.

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Hej
Tack för alla fina kommentarer,Jag ska försöka dra mitt strå till stacken och ange bra ställplatser,sen är väll mitt lokalsinne inte så bra :) kanske en liten grogg för mycke när jag sa småland i stället för västergötland :) ha de gött.
Vill även passa på att påminna er om att Skenninge Marken är den 3-5 Augusti 2011. Dit är ni alla välkommna ,det finns massor med bra parkering ca 100 meter från området,det går alldeles utmärkt att övernatta där också.

Toppen