• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplats i Järna

Pilla

FD HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
26773
Medlemskap
2021
E4, avfart 141, Håknäs Vandrarhem. Stor Parkering med havsutsikt. 100 kr natten inkl. tömning, färskvatten och Wi-Fi. Betala i receptionen eller swisha.
El tillkommer. Tillgång till dusch, toalett, kök med diskmöjlighet, tvättmaskin, cykeluthyrning.
Farstanäs Havsbad 3 km
Södertälje 10 km
Stockholm 45 km
Nyköping 50 km
+46 70 752 1776
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
@Pilla - Jag har lagt upp din plats i vårt husbilsplatsregister. Du skriver att det finns tömning;

Innebär det att man kan tömma både latrin och gråvatten, dvs att det finns både markbrunn och utslagsvask för kassettömning? Eller enbart kassettömning?
 

Pilla

FD HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
26773
Medlemskap
2021
SAM_3264.JPG SAM_3264.JPG SAM_3264.JPG SAM_3264.JPG
Ja,det finns.Alla sorters av service. Nästa säsong är all service utbyggd om det finns ett behov. Det finns 4 elplatser just nu, 2 duschar, 2 toaletter, kök, man får grilla och har husdjur etc. Öppet året runt.
Hälsningar Pilla
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Tack för bilder och svar :) - Jag uppdaterar platsen med detta (snart, på gång med gräsklippning).
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
@Pilla - Eftersom du inte är medlem kan du inte se resultatet av din rapportering. Så här ser det ut nu i vårt husbilsplatsregister (med mer än 4600 platser just nu), klicka på bilden så blir den större:

03.png

Men du är väl snart medlem :)?
 

Pilla

FD HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
26773
Medlemskap
2021
Hej! Det var jättebra gjort. Klippa gräs gjorde jag också i dag. Fint väder. Jag ska bli medlem!! Själv har jag en Kabe 740 - 2013.
Farstanäs är också en stor campingplats, så under sommaren passerar 100 tals hyrbilar förbi. Vi är beredd att ta emot några. Tack för din medverkan. Hälsningar från Pilla, som är en Schäfertik. Joachim
 

JanB

HBK Medlem
Inlägg
404
Kommun
Trosa
HBK-Nr
7218
Medlemskap
2024
Men frågan kvarstår, finns det markbrunn för tömning av grå- och svartvatten?
 

Pilla

FD HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
26773
Medlemskap
2021
ja det finns tömning av alla system. Fram till nästa säsong gäller det att har en avloppsslang till brunnen. Vi tillhandahåller med avloppsslang. Max 5 m.
 
Toppen