• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats ,Husbil + personbil

benndix

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
106
Medlemskap
2027
Hej!
Är det någon som har erfarenhet av att ha följe med en personbil där personerna sover i husbilen. kan man parkera bredvid varandra eller måste personbilen så på vanlig P-plats. en del ställpatser har ju skyltat endast husbilar och vanliga parkeringar har husbilsskylt med klockslag 22-06. Om det är avgift lägger man i för båda ???
Dottern med 2 barn vill slå följe ned till Medelhavet.

F

F.d. 24284

Guest
Sv: Ställplats ,Husbil + personbil

Ta du lugnt med dig dottern. Såg några sådana sälskap under vintern i Spanien och Portugal. Inga problem med parkering på stellplatser i dom länderna. Har ingen erfarenhet av Italien, men har svårt att tro att det skulle vara svårare där.
Jag skulle inte tveka en sekund.
Ha en trevlig resa!!
Svend

Toppen