• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats eller campingplats

Hansa

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
35542
Medlemskap
2024
Är det någon som har förslag på öppen ställplats eller campingplats i Skåne eller närliggande län som har närhet till faciliteter som restauranger eller så i närheten?

Toyota

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Sen tror jag att det finns golfbanor som är öppna året om... där ni kanske kan komma överens om att få stå... och i Skåne finns en hel del bed.breakf. som kan ha öppet som det nog går att förhandla med. Så det finns säkert något.
Ni skriver inte när men jag tolkar det som att det är , nu?

Ps såg nu att ni ju är från Malmö!

Per P

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1517
Medlemskap
2025
Är det någon som har förslag på öppen ställplats eller campingplats i Skåne eller närliggande län som har närhet till faciliteter som restauranger eller så i närheten?

Helsingborg Yacht Club (HYC)
Parapeten.
Har öppet, tillgång till Toalett och dusch samt ström. Gångavstånd till centrum och båtarna, om man vill ta en "tura" eller bara vill gå på en restaurang eller shoppa.

Mvh Per

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Lundåkrahamnen landskrona
Lundåkrahamnen landskrona

Toppen