• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Bua

F

F.d. 25211

Guest
Vi trivs bra i Bua och är trogna besökare men hur upplever andra det nya priset på 170 kr. Hur ser priserna ut på andra ställplatser med samma standard? :)
Hoppas alla ni andra haft en bra och trevlig påsk....
Mvh
Larry & Annika och Tage & Maritha

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats Bua

jag fattade fel 170 kr kan diskuteras, jag tycker att 100kr är helt ok, för en ställplats ,var den än är, annars kan man lika ta in på camping ,,vilket man ej vill som husbil åkare,
mvh håkan

Senast ändrad:
F

F.d. 4220

Guest

Vi trivs bra i Bua och är trogna besökare men hur upplever andra det nya priset på 170 kr. Hur ser priserna ut på andra ställplatser med samma standard? :)
Hoppas alla ni andra haft en bra och trevlig påsk....
Mvh
Larry & Annika och Tage & Maritha

Bua är jättefint, (även om vår hund hade föredragit att det fanns platser nära gräs också... :) )
Det finns el och nybyggd duschbyggnad och på morgonen sålde de frallor när vi var där. Men trots det så tycker jag att 170 kr är för mycket för att vi skall åka dit ofta.

//Stefan

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Malmö camping 1/4, övernattning på parkering, tillgång till el, duch & toa.
270:- vad är skillnad, Jo ordet Camping.
Visst kan 170:- vara mycke. Men är det en bra plats så ok, tycker jag.
Mvh
Skoogis

Toppen