• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Örebro

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
Vi ska åka upp till örebrotrakten i helgen och undrar om någon kan tippsa om några bra ställplatser man kan stå på, i t.ex Örebro ,Kumla,hallsberg eller där omkring. Tack ;)

MABOS

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
4466
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats Örebro

Hej !
Vi brukar stå vid parken utanför Wadköping, kör mot Wadköping så ser ni när ni närmar er, det finns en parkering utanför Macdonalds alldeles vid järnvägen men där fick vi inte in TV kanalerna annars är det lika långt till centrum från båda platserna ca 10 minuters promenad.

Bosse

Brodda

FD HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
4119
Medlemskap
2023

Vi har stått intill Svartån i Naturhuset/rummet i Örebro. Supertrevligt-promenad längs
ån till centrum!:twitcy:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej

Jag och dottern ska idag till Gustavsviksbadet i Örebro och vi har övernattat vid Naturens hus. Lugnt och fridfullt med fina promenadstråk. Har tänkt en övernattning till i Örebro men får se var det blir.

/Per

Toppen