• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Åhus IP

mms7580

HBK Medlem
Kommun
Åhus
HBK-Nr
18446
Medlemskap
2025
Har idag passerat Åhus IPs parkering som tidigare varit ställplats med hänvisning till Åhus Seaside som ny ställplats som inte har någon som helst service till en kostnad av 150:- till Åhus IF.
Skylt kom upp idag, så nu får vi leta ny plats eller snarare bojkotta Åhus / Kristianstad som husbilsturist. Ni får nog kontakta Kristianstads kommun och klaga 044-13 50 00.
Skatteintäkter kan vi lägga till andra kommuner som planerar för oss.
Twins :confused:

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
Sv: Ställplats Åhus IP

Men snälla, det är ju det jag gjort i tidigare inlägg och skylten kom inte upp idag!! Ibland verkar det som man lägger in ett inlägg för blinda ögon......

mms7580

HBK Medlem
Kommun
Åhus
HBK-Nr
18446
Medlemskap
2025

Carsten .... Det jag vill tillägga är att det fr.o.m. Idag kommit upp EN ny skylt, DU kanske har sett en sådan tidigare ( där camping husvagn husbil är överkryssade) så det är ett nytt påpekande inte ett gammalt från ditt.
Vill bara lämna nya uppgifter till de som ev kommer till Åhus.
Sorry om jag gjort dig ledsen.
Twins

mms7580

HBK Medlem
Kommun
Åhus
HBK-Nr
18446
Medlemskap
2025

Hej igen!
Träffade 3 st som stod på Ställplats Seaside inatt för 150:- och den enda service var att tömma svart o gråvatten o kottanfall på HB taken. Toaletten hänvisades till den allmänna i skogen vid stranden (ostädat o inget papper) dom kommer inte att återvända till denna ställplats !!!
Det positiva i nuläget, vet ej om det var medborgarförslaget(tidigare insänt)
DOM har tagit bort skyltarna vid Festivalplatsen, så för tillfället är det åter tillåtet att stå där. Både på grus och asfaltparkeringen. Skyltnissarna har mycket att köra fram o tillbaka med skyltar, dom har jobb iallafall.
Hälsningar Twins

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Om man kan tömma både grå- och svartvatten, så är det väl tillräckligt för en husbil? Ska möjligt va avsaknad av el, men nu är det ju sommar med fullt ös på solen.

Toppen