sven-A
HBK Medlem
Jag har en fråga gällande ställmotorn i strålkastarna. Vad jag förstår så får den ström från halvljuset, men, vart får den styrströmmen från. Den ström som ligger i knappen inne i kupén eller... Eller jordar de två knapparna i kupén och tar ström från halvljusen.
Jag har inte en aning, någon annan som vet ?
Jag har en Fiat Ducato -08 med pil upp och en ner.
Den högra ställmotorn fick spel och gick hela tiden, när jag försökte lösa det, lägger båda sidor av helt, inga reaktioner då man trycker på knappen i kupén.
All belysning fungerar i övrigt, men ingen reaktion i ställmotorerna, vad har hänt?
Går det att ta av glaset till strålkastaren, om man är försiktig, någon som testat.
Just nu står båda strålkastarna i läge 3, naturligtvis :-(. annars hade det inte gjort så mycket.
Jag har inte en aning, någon annan som vet ?
Jag har en Fiat Ducato -08 med pil upp och en ner.
Den högra ställmotorn fick spel och gick hela tiden, när jag försökte lösa det, lägger båda sidor av helt, inga reaktioner då man trycker på knappen i kupén.
All belysning fungerar i övrigt, men ingen reaktion i ställmotorerna, vad har hänt?
Går det att ta av glaset till strålkastaren, om man är försiktig, någon som testat.
Just nu står båda strålkastarna i läge 3, naturligtvis :-(. annars hade det inte gjort så mycket.