• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

STÄLLPLATSER I EUROPA

F

F.d. 55751

Guest
PÅ ÅRSMÖTESTRÄFFEN SÅLDES DET KATALOG PÅ STÄLLPLATSER I EUROPA, JAG KÖPTE INGEN OCH ÅNGRAR MIG. VAD FÅR JAG TAG I DEN?

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: STÄLLPLATSER I EUROPA

Kommer att åka till England under sommaren. Innehåller atlasen platser i detta land?
:music-icon:

F

F.d. 24284

Guest

Ställplatser Europa för Autoroute 2008.

Bilagor

• StällplatserEuropa_NordenAutoRoute2007.rar
    1 MB · Visningar: 218

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Ja, den innehåller även England, men inte så många.
Det är mest Tyskland, som har en egen katalog, och så en tunnare för alla dom andra länderna.

Men den är värd pengarna. :yes:

MvH
Karianne

F

F.d. 3581

Guest

Synd att det finns så få platser i den över Sverige, men det kommer väl efterhand.

Det finns ett alster som heter "med husbil i Sverige", eller liknande.
Jag köpte den för nåt år sedan och den var tyvärr en besvikelse.

DS

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Någon som har införskaffat Nordic Camper Guide och kan tala om för mig om den är något att ha? Det låter ju helt klart intressant........ Men det gjorde ju även Husbil i Sverige, och den tror jag aldrig att jag får användning av.

MvH
Karianne

Riviera

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2025

Denna bok har vi haft stor nytta av i Frankrike. Den innehåller cirka 1500 stellplatser, och i motsats till många andra listor så finns platserna i verkligheten. Platserna kostar allt från 0 - 9 Euro, många gånger med fri el.

Finns att köpa i franska bokhandlar.

Håkan

P5050708_2.JPG

F

F.d. 24282

Guest

Tack för tipset! Upptäckte just att Bordatlas inte har särskilt många i Frankrike... Och inte en enda i Spanien!?! :confused: (I alla fall inte i mitt ex från 2006). Vi reser i sommar till Katalonien och Barcelona. Nån som har tips om böcker om ställplatser och/eller campingplatser i området? Vi behöver ha dem "på papper", för vi har ingen dator med oss.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen