• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spontanträff!!

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Nu är det dags! att vi som bor i Hälsingland med omnejd ordnar en träff, finns det några ideer o förslag på plats där man kan träffas och ordna lite knytis o trivas med varandra tex till Kristihimmelshelgen ????

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2025
Sv: Spontanträff!!

Helt rätt, skulle vara mycket trevligt:yes::yes::yes:, frågan är bara att finna någon som har tid och ork att ta på sig jobbet med att arrangera och hålla i träffen:msn_idea:,
Lämplig plats tror jag säkert att vi kan "koka" ihop tillsammans,

Har vi några aktiva personer som kan ta på sig Jobbet?
Lennart

H

hianders

Guest

Lycka till med att ordna en liten träff!

Vi har i flera år i Dalarna haft s k Säsongsavslutning i Lumsheden (3 mil fr Svärdsjö) i början el mitten av oktober. Ibland har vi haft program med t ex naturstig men oftast har vi bara "varit" och bekantat oss med varandra. På kvällen har vi grillat tillsammans. Man behöver inte ha ett ambitiöst program, det viktiga är att ha en plats samt att lära känna varandra. Som mest har vi varit 12-13 bilar i Lumsheden. Finns med bland ställplatserna.

Vi har också haft spontanträffar, d v s bestämt att "då och då åker vi dit. Kul om fler ställer upp och kommer." Bl a har vi träffats i Malingsbo-området. Behöver inte alls vara organiserat.

Som sagt Lycka till och börja i liten skala. Roligast är ju att lära känna andra hb-åkare.

fru hianders/Inger

Dalton

HBK Medlem
Kommun
Ovanåker
HBK-Nr
4839
Medlemskap
2025

Deltar gärna, men nu är det inbokat på Wapnö under kristihimmelsfärds dag tyvärr.

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

vad jag efterlyser är ej någon organiserad träff . bara platser där man kan träffas o grilla en bit eller ta en fika, vi hade några sådana platser i Östergöland ,man åkte dit ,tog en skogspromenad plockade svamp o bär , det dök alltid upp nån ,känd eller okänd ,man tog en fika nån kanske grillade, sen blev det lite knytis, eller så åt man sitt eget ihop med andra ,

F

F.d. 12812

Guest

Det tycker jag skulle vart skoj! Men just den veckan åker vi till Gotland. Vår första riktiga tur med husbilen och det skall bli skoj.

Toppen