• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Spontanträff!!!!

K

kiakenta 155

Guest
Hej husbilsvänner :wink:

Vi är några från Halmstad som har hittat ett jätte bra ställe för en träff. ca 40 bilar får plats kanske fler, 12 elplatser. Grillplatser och vandringsleder. Det finns även lokal om man ska ha något mer arrangerat. Det får högst plats 40 personer i lokalen så därför kanske det är roligare med spontanträff med långbord ute, finns tält uppställt om det skulle regna. Vi har förslag om kristihimmelsfärdshelgen, midsommar eller vanlig helg. Ge gärna förslag.
Hälsningar Kenta och Lheffe ;)

F

F.d. 52909

Guest
Sv: Spontanträff!!!!

Hej Kenta

Låter trevligt, är det i närheten av Halmstad tro ? Vi är från V-sverige själva o ser att det finns en Midsommarträff bokad utanför Stockholm...men kanske inte alla kan åka dit. Så till Midsommar vore det för våran del perfekt. :D

Kommer gärna...

Mvh

Leif-143

FD HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021

hej
det låter högintressant, vi bor i älmhult och har inte så långt till halmstad.
jag är jätteintresserad när och om det blir något.

F

F.d. 24299

Guest

Hejsan Kenta!

Fler Halmstabor här, det låter inte så dumt med en träff här på västkusten.
Vi kan kanske hjälpas åt om ni vill.
:D

Thomas och Frances

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Hej hopp.
Jag hänger gärna på med, bor i Varberg, det låter toppen tycker jag, bara hör av er.
Jag kan hjälpa till med om det behövs.
MVH KEJO 20

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2024

Hej Alla ;) Det tycker vi låter trevligt :) Vi är oxå intresserade :yes: :wub: Bertil o Maritha (Svania 15)

F

F.d. 4879

Guest

Skitkul även om det är lite för långt för oss just då!

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Er. Satt just och läste om Kölis och deras spontanträff i Stockholm, och ju mer jag läste des ju mer kom jag fram till ATT DET ÄR JU PRECIS VAD VI BEHÖVER PÅ SVERIGES FRAMSIDA. En alldedes utmärkt ide. Vi bor i Götet så till Halmstad är det ju bara cirka 14 - 15 mil, vi kommer gärna på någon spontanträff, hälsar Kurt o Monica

F

F.d. 3232

Guest

:p Jätte roligt med en spontanträff......Vi hänger på om vi bara kan vi har ca 15 mil till halmstad. Kenth & Lisbeth.:cool:

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024

Hej! Låter väldigt intressant, det är ju inte mycket längre för oss :yes: :wub: ifrån Trollhättan.

Senast ändrad:
F

F.d. 3581

Guest

Hej, Kenta.

Låter intressant med en träff i Halmstad.
Vi är klart intresserade för vi gillar trakten och har desutom två döttrar som pluggar på Högskolan i Halmstad.
Vi bor i Kungsbacka så det är inte långt att åka.

Vänliga hälsningar
icon7.gif

Anna o Dag

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

:D Vilken bra idé. På tal om tid punkt så tycker vi att Kristhimmelsfärdshelgen skulle vara perfekt. Då har man några dagar på sig att lära känna varandra och umgås i lungn och ro. Så fort ni har bestämt tiden så försöker vi planera efter detta. Behövs hjälp så ställer vi gärna upp.
:yes:
Eva & Hasse

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2024

Hej alla träffglada!
Även vi kommer om man kan komma Onsdag och lämna Fredag.Jag jobbar och har svårt att vara borta över helgen.
MVH Anders och Anette B. Götet.

K

kiakenta 155

Guest

Hej igen!!!!:wink:

Så kul att det är så många intresserade, ska prata med Lheffe hur vi ska gå vidare med detta. Vi får kolla upp när vi kan ha en träff. Detta stället vi pratar om ligger ca 2,5 mil öst om Halmstad alltså innåt landet. Stället heter Simlångsdalen. Det är så vackert där med en underbar natur. Så vi återkommer om träffen, är tacksam om det blir fler som kan hjälpa till. ;)

Hälsningar från Halmstad Kenta och Kia

Wally

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
82
Medlemskap
2025

Det tycker vi låter trevligt Vi är också intresserade
Kristhimmelsfärdshelgen skulle vara perfekt

:spinny: Birgit & Göran

F

F.d. 52909

Guest

....härmed anmäler sig Rollerteam till frivillig handräckning ! :D

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024

Hej! Kristi himmelsfärds veckan åker vi till Kieåsen i Norge. Men det kommer väl mer tillfällen.......

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Hej alla träffintresserade!

Är det inte tid att lägga ut träffen under "Träff & Evenemang" så att alla har möjlighet att anmälla sig. Eller skall det vara en spontanträff? I så fall borde tråden ligga under "Dit åker vi"

Kurt & Margot från Tingsryd som ser fram emot att få träffa fler husbilsåkare i Kristehimmelsfärdshelgen.

Toppen