• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spontant i Hunnebostrand

F

F.d. 1825

Guest
Vi vill bara tacka för en rolig och mysig kväll i ett regningt och blåsigt Hunnebo!!!!!
Skrattkrampen har inte släppt än. Ett stort tack för räkor, smörgåsar och annat gott som Madde och Eddy bjöd på och tänk att det fick plats NIO vuxna och två barn i er husbil.Kul att träffas och hoppas att vi syns snart igen.:wub:
MVH fam Persson +extra Claes

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025
Sv: Spontant i Hunnebostrand

Kejo 20!
Var fick du regnbågarna nå`nstans?
BOH HBK681

T

tranebo3

Guest

Vi hade gärnavarit där. Stod Ni vid kajen eller var någonstans. Hälsningar Berit

F

F.d. 1825

Guest

Hej Berit
Vi stod vid HBK:s ställplats nere vid småbåtshamnen. Vi har bara varit där en gång förrut, men då fanns det inga andra HBK:are där som det gjorde denna gången.
Hälsningar Fam. Persson

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2025

Hallå BOH
Jag fick dom i en privat sjö.
Riktigt roligt var det, dom var jättepigga.
MVH KEJO 20

T

tranebo3

Guest

Hej
Vi har varit där massor med gånger. I år satt Bosse nere vid kajen endast 10met. från bilen och fiskade makrill. Helt underbart.Det är en jättemysig plats. Längtar dit jämnt. vilka goda räkor och vilka bra resturanger. Hälsningar Berit

Toppen