• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spontanköp av biltema LED amaturer

peohed

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
19603
Medlemskap
2025
Jag var förbi Bilteama för att köpa lite kemi till toan men råkade få med mig några LED lampor på vägen ut.
Det vart som följer:
Taklampa LED 369:-
LED list för förvaringsutrymmen 149:-
Köksbelysning för det lilla köket. 229:-
Nyfiken som man är måste man ju testa dom hemma innan man monterar dom! Kanske kan jag prioritera att montera dom i helgen.
Här kommer mina omdömen från bänk test.
Taklampan: Dåligt med plats att ansluta på ovansidan. ca 3mm så man måste nog löda ihop kablarna och krympslanga för att isolera. Lite dålig spridning på det vanliga ljuset. ca 22-27 grader bedömer jag det som. Blåljuset aka natt belysningen var rätt cool. Då behöver man inte riskera blåmärken när man ska på toa under natten.
LED list för förvaring: Strömbrytaren är urkass! Lyser dock ganska ok. Den här kommer nog att bli blompinne i trädgården är jag rädd!
Köksbelysningen: Det här är ett riktigt guldkorn än så länge! Känns som den är bra byggd och har en jämn ljusbild. Den här kommer jag montera i köket!
Lycka till med LEDandet!
/PeO

Bilagor

• FullSizeRender(1).jpg
    FullSizeRender(1).jpg
    83,3 KB · Visningar: 18

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2025
Sv: Spontanköp av biltema LED amaturer

Köpte på Biltema självhäftande diodlist 1 m lång, finns i två olika wattantal.
Lyser fantastiskt bra, satte den första över matbordet. har nu köpt 2 till den ena över diskbänken den andra över gummans säng, helt nöjd med belysningen.
Problemet är att hitta lämpliga srömbrytare, avände brytare som sitter på lampsladd.

Jägarn

kenjon

HBK Medlem
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2029
Sv: Spontanköp av biltema LED amaturer

Jag var förbi Bilteama för att köpa lite kemi till toan men råkade få med mig några LED lampor på vägen ut.
Det vart som följer:
Taklampa LED 369:-
LED list för förvaringsutrymmen 149:-
Köksbelysning för det lilla köket. 229:-
/PeO
Kan du ange artikelnumren till dessa?

Toppen