• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Spelar du Golf?

P

.PGS Hymer

Guest
Sv: Spelar du Golf?

Undrar om det inte skulle vara kul att samla ihop HBKare till våren.
Och ha en trevlig helg någonstans i Sverige med golf och 19 hålet L*.Förslag på bana? Vad tycker ni ??
 
F

F.d. 10643

Guest
Sv: Spelar du Golf?

Det skulle vara kul. Jag är visserligen nybörjare med 36 i Hcp, och Curt min man har 26 Hcp. Vi var vid Söderslätt i sommras och spelade och det var en jättefin bana. Men det finns säkert många fina banor vi HBK:are kunde träffas och ha trevligt tillsammans.

Brittao HBK 798 :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Spelar du Golf?

Hej

Även jag spelar golf men det blir väl inte mer än 4-5 rundor per år. Det kanske blir fler nu när vi skaffat husbil.

Hur som helst hade det varit roligt med ett återkommande "HBK-mästerskap" i golf. Vi får väl se till våren.........:)

Mvh/Per
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.369
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Spelar du Golf?

Va skoj att klubbens golfare börjar ge sig tillkänna. Att göra en spontanträff på en golfklubb någonstans eller ett klubbmästerskap vid lämplig tidpunkt är vi också intresserade av. Vi får spåna fram något i vinter.
Vår hemmabana är Ängelholms GK.
Hälsn. Krister o. Ursula.
 

Mats Wiklund

FD HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Katrineholm
HBK-Nr
1255
Medlemskap
2023