• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Speedway Göteborg

F

F.d. 55338

Guest
Hej jag ska ner till Ullevi på speedway 4/5 -13 och behöver lite tips på övernattningsplats nära arenan.
För flera år sen stog jag vid shellmacken bakom polishuset, är det tänkbart fortfarande??
Tack på förhand om evt.tips. OVE. :mcride::mcride:

goldfinger

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026
Sv: Speedway Göteborg

Shellmacken vid Polishuset eller korsningen vid Ullevi finns inte längre. Det är nog ganska svårt att hitta övernattningsplatser centralt i Göteborg.
Varför inte prova att stanna på Aspen Camping i Lerum. Det är 5 minuter att gå från campingen till pendeltåget som tar dig till Göteborg centralstation på 20 minuter. Därifrån är det 10 minuter att gå till Ullevi.

Aspen Camping

Irén o Peter

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
412
Medlemskap
2025
Sv: Speedway Göteborg

Hej på Er !

Ser att Ove börjat köra speedway akta vänsterdojan. Ställplats i Göteborg är inte lätt att hitta. Lisebergs camping KÄRRALUND ligger ca 5-6km från ullevi Ni får ta spårvagnen in till ullevi. Alternativ är att stå utanför stormarknader, men ingen plats finns nära ullevi. Själva har vi nu släppt handbromsen och ligger i Peniscola i ösregn ca 10g Vi är dom 3 sista bilarna från Santa Pola som drar hemåt (Cybil,Conny,Maud,Lennart) Även Lowelowe har lämnat fast med flyg
Hälsningar
Irén o Peter:mcride:

Toppen