• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanska mässor på Costa Blanca

F

F.d. 29752

Guest
Ni missar väl inte Caravanmässan i Alicante 4:e, 5:e och 6:e mars resp. 11:e, 12:e och 13:e. De lokala handlarna visar sina husbilar och husvagnar.
Mässan ligger i motorvägskorset Alicante/Cartagena/Flygplatsen. Glöm inte rabattbiljetten för Jubilarer (pensionärer)

Caravaning - Muestra Provincial de Caravaning y Tiempo Libre

En annan händelse i vår är Turist- och Fritidsmässan i Torre Pacheco 18-20 februari.

IFEPA-Palacio Ferias y Exposiciones

Tryck på "Calendario Ferial 2011" och kolla in vårens utställningar.

De första mässdagarna tillagas en stor paella utomhus, som sedan besökarna bjuds på med bröd och vin.
Spanjoren i gemen är mycket kömedvetna, men här är det vassa armbågar som gäller. Alla anser sig stå först i kön.

Det finns en stor parkering, men en god ide är att åka hit kvällen före.
Även här åtnjuter Jubilarerna rabatt på inträdet.

Ha det i solen
Pehr

F

F.d. 14497

Guest
Sv: Spanska mässor på Costa Blanca

hej
vad hittar jag rabattbilljeten till Alicantemässan???

lowelowe :)

F

F.d. 29752

Guest
Sv: Spanska mässor på Costa Blanca

hej
vad hittar jag rabattbilljeten till Alicantemässan???

lowelowe :)

Jag uttryckte mig lite slarvigt: Rabatterad pensionärsbiljettbiljett löses vid entren. Dessutom kan rabattbiljetter hämtas hos caravanfirmorna som ställer ut, t.ex. Caravanas Crux i Elche eller Caravanas Murcia utanför Murcia. Åtminstone kunde man göra det för några år sedan. Det var på det sättet vi kom i kontakt med caravanmässan.

Pehr

Senast redigerad av en moderator:
Toppen