• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanska Lotteriet

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Hej alla ni som njuter i värmen. Hörde på Malmö Radio i dag att det var två (2 ) ungdomar i "uniform" som läste upp dragningslistan. ( Ni spelar väl???) För i dag var det dragning, & varför nämnde dom i radion just "uniform" jo liksom jag pussitivt registrerade när vi var där nere (Spanien!!!) att skolbarnen hade uniform (inget att stjäla!!) & inte lappade ,Håliga , Yuo name it kläder. Vi Världsmästare enligt "dom" som bestämmer här i "sverige" har mycket att lära, eller vad tycker ni " Halvutvandrare"? Kanske lite arogant men tänk efter före, blodstörtning är inte att leka med. -10` & ca: 350 - 300 mm snö, Kylde det!!!!!????? Mvh.

F

F.d. 53078

Guest
Sv: Spanska Lotteriet

Det är tradition att jul lotteriet sjungs av skolbarn. Dom sjunger nummren som har vunnit och hur mycket € man har vunnit. YouTube - El Gordo de Navidad:
Första pris gick till Madrid det var en familj som alla hade blivit arbetslösa och banken skulle vräka dom ifrån huset. 3 miljoner € rikare blev dom.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Spanska Lotteriet

Det är tradition att jul lotteriet sjungs av skolbarn. Dom sjunger nummren som har vunnit och hur mycket € man har vunnit. YouTube - El Gordo de Navidad:
Första pris gick till Madrid det var en familj som alla hade blivit arbetslösa och banken skulle vräka dom ifrån huset. 3 miljoner € rikare blev dom.

Hej juan.norte. Tack för att du svarade, så mycket rikare vi blev det visste kanske alla men då hade inte Malmö Radio tagit upp det i nyheterna. God Jul & Gott Nytt Spel År! Mvh.

Toppen