• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanska flugan!

H

hianders

Guest
En kul grej är att vi haft en fluga i husbilen sen vi lämnade Spanien! Trots många tillfällen till flykt (dörr öppen) är han kvar hos oss! Han (?) är nog nyfiken på de vackra "blonda" svenska flugorna. Får se om hen hänger med hela vägen.

Inger

PS flugan sitter vid skruven på armstödet DS

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,5 MB · Visningar: 46
Senast redigerad av en moderator:

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Spanska flugan!

Jag har en spindel fr Sverige som bor i kåpan t högra ytterspegeln. Den spinner nytt nät varje dag eftersom jag sopar bort det. Den hänger nog med hem igen om den har varit med så här länge ;) t.o.m. t GranCanaria! :D

F

F.d. 53814

Guest

Jag har en spindel fr Sverige som bor i kåpan t högra ytterspegeln. Den spinner nytt nät varje dag eftersom jag sopar bort det. Den hänger nog med hem igen om den har varit med så här länge ;) t.o.m. t GranCanaria! :D

Du svälter alltså ihjäl den stackars spindeln?
En stackars EU-migrant som bara önskar sig ett behagligare liv i sol och värme och så möts den av svältdöden.

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

gundj - Den ser rätt välnärd ut o tigger iaf inte :p: Har den klarat sig sen slutet av okt så fixar den nog en månad till. Vill ju kunna se trafik o vägkanter i spegeln ;)

Toppen