• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanienresa?

F

F.d. 11362

Guest
Sv: Spanienresa?

Hejsan på er ,vi har också planer på spanien ,har talat om att åka 15 dec komma hem 10 - ,, 15 jan..men allt är öppet..kan vi kommunisera per tel.:yes:Gundel & Tommy Edling

Bosse Marianne 2075

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2075
Medlemskap
2025

Hej på er, angående Spanienresa, är det inte kort tid i Spanien för er? Men de kan va kul å höras per telefon. 031-992180, om ni hinner före å ringa. Bosse o. Marianne:)

F

F.d. 11362

Guest

:DVi drar ca.15 dec. mot Danmark = Sydväst Jylland, Stannar Kabe husbilen utanför de fina kro de har , nästa da tar vi nästa ställe,gud va vi ska äta. sen blir det Tyskland och ner till Spanjakkerna,ljust nu e de ingen värme där,men en jä--a flamengo skall väl göra susen...Edlings i Veinge

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Värme , just nu 16 grader full sol ,:spinny: Almeriaprovinsen!

På alla playkanalerna så ser man allt elände i Sverige och övriga Europa.

Bosse Marianne 2075

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2075
Medlemskap
2025

Värme , just nu 16 grader full sol ,:spinny: Almeriaprovinsen!

På alla playkanalerna så ser man allt elände i Sverige och övriga Europa.

Hej på er i värmen. vi ska ner till Almeria, har du några bra tips om ställp. camping vi har tänkt 1 camping La Grarrofa söder om Almeria, sen vidare till Motril. Till Marianns bror, men som sakt var det beror på vädret här uppe i norden om vi kan komma iväg.

HA DE GÖÖT I SOLEN

Bosse Marianne 2075:santa-3-icon::santa-3-icon:

F

F.d. 1649

Guest

Hej.
Jag har också planerat att åka ned till Spanien nästa vecka,men jag tror att jag skall avvakta litet,för det är ju så dåligt väder i Tyskland och Frankrike.
Annars är det någon som kan komma med förslag på en bra ställplats/camp.mitt emellan Luxembourg och Narbonne Plage?
Hälsn. och tack på förhand Jan-E.

F

F.d. 12848

Guest

Du har fin ställplats i Aldememar betala på hamnkontoret platsen finns på husbilmlubben i fjor var det 7 euro med duch och vatten hälsar illåsen

Inger o Tommy

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2664
Medlemskap
2025

Vi har också planer på att åka så fort vädret tillåter. Hade först tänkt åka på söndag, den 5 dec. men har flyttat fram avresedatum pga vädret.
Är öppna för sällskap söderut.
Vi finns på tel. 0707-968630 och bor i Lindome om intresse finns.

Inger och Tommy med rottisen Enzo

F

F.d. 55337

Guest

Vi kom precis hem från Spanien i onsdags.Var beredd på busväder om ni ska åka ner till södern den här årstiden. Vi hade dock tur som bara behövde stanna en extra dag i Tyskland på grund av ovädret. Men det var tidvis riktig hemsk dimma och även riktigt snöoväder på autobahn i Tyskland, det gäller att anpassa hastigheten till vädret och ta det lugnt.

Här kan ni läsa mer om vår resa.

/Anders och Birgitta

Toppen