• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanien

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Någon som vet vad det kostar att hyra lägenhet i Spanien oktober-april?
Vi funderar på att hyra lägenhet i Spanien vintertid och bo i husbilen sommartid i Sverige då min fru är svårt sjuk i reumatism.

Hoppas någon vet något om detta då det är så viktigt för oss.

/Pelle

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: Spanien

I Benidorm, med dess små och mysiga grannbyar Albir och Altea, får ni betala cirka 3.000-5.000 kronor per månad för 2 rok med balkong eller terrass.

Om ni har för avsikt att bo i detta område (och ner mot Torrevieja), så bör ni bli medlemmar i MASAMIGOS - det är vi och det ger en mängd fördelar, t.ex. vid bilhyra genom biluthyrningsföretaget CENTAURO och när man har för avsikt att hyra en lägenhet, ett radhus eller en villa i detta område !

| Más Amigos

Bosses och Gerds husbilsresor

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Spanien

Någon som vet vad det kostar att hyra lägenhet i Spanien oktober-april?
Vi funderar på att hyra lägenhet i Spanien vintertid och bo i husbilen sommartid i Sverige då min fru är svårt sjuk i reumatism.

Hoppas någon vet något om detta då det är så viktigt för oss.

/Pelle

Pelle vi är just nu i Altea, men hemma i Valbo igen den 6 juli. Föreslår att vi träffas, så skall jag försöka hjälpa dig.... Efter 25 år i Spanien så har jag en del erfarenhet.

Vi hörs och kan berätta att vi just nu har 26 grader trots att klockan är nästan ett på natten.

Tommy

Senast ändrad:
Toppen