• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanien Resa ( BLOGG )

F

F.d. 4272

Guest
Sv: Spanien Resa ( BLOGG )

Vilken otur ni verkar ha haft.
Nu vet jag inte om jag törs fortsätta att läsa er blogg, för då blir det nog ingen Spanien resa för oss i December.
Kör försiktigt och hoppas att ni får uppleva mycket fint. //Lotta

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Tråkigt med däcket!
Men jag gillar sättet att göra en reseskildring - en bildblogg. Bara att skicka iväg text och bilder från sin laptop eller mobiltelefon och genast ligger reseskildringen ute. Enkelt för nära och kära att följa resan istället för att skicka vykort i tid och otid. Hoppas att fler väljer detta enkla sättet så att vi i klubben kan få lite tips på fina resvägar.
Här finns en beskrivning om hur man enkelt kan starta en blogg.

Valborg8

FD HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
650
Medlemskap
2022

Har försökt hitta Mikkis Blogg om Spanienresa . men har inte hittat den tycker det är intressant att läsa om resor.Kanske nå kan visa mig hur?
vänligen Eva HBK 650

M

mikkis

Guest

Vilken otur ni verkar ha haft.
Nu vet jag inte om jag törs fortsätta att läsa er blogg, för då blir det nog ingen Spanien resa för oss i December.
Kör försiktigt och hoppas att ni får uppleva mycket fint. //Lotta

Hej Lotta.
Du behöver INTE vara orolig när ni ker ner i europa. det är väldigt få som råkar ut för någpt , och det vi råkade ut för i Barcelona var bara för vi var lite för oförsiktiga.

Vi har åkt i många år nere i europa och aldrig rkat ut för några incidenter, så du kan vara lugn .
Men jag måste även sga att Barcelona är ett osäkert ställe.där ska man vara försiktig!

Mikkis

Toppen