• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spanien blev inte av

Essal

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2280
Medlemskap
2026
Ibland blir det inte som man tänkt. Bilen var packad o klar för avfärd mot Spanien för övervintring. Kartor studerade, vägen dit inlagd i GPS, allt var OK, avresa 27 nov.
Men så blev det lite problem med pumpen (hjärtat) fick en lite infarkt med påföljd att det blev sjukhuset några dagar, sprängning av en åder o.s.v.
Bilen är nu parkerad för vintern, men jag är säker på att Spanien ligger kvar till nästa år.
Nu blir det 4 veckor till värmen (teneriffa) i stället.

Lasse

Hej o tack för all sympati. Det kanske blir resa till spanien efter allt, men först skall jag ta de 4 veckorna på Teneriffa.

Lasse

Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Spanien blev inte av

Lasse, välkommen till oss på Kanarieöarna. Vädret är toppen, idag 27 grader, sol och vindstilla.

Passar samtidigt på att önska dig bättring och klimatet här hjälper till!

Fastlandet finns kvar nästa vinter...... tyvärr är det kallare där under vintern.

T

Teddi

Guest

Ibland blir det inte som man tänkt. Bilen var packad o klar för avfärd mot Spanien för övervintring. Kartor studerade, vägen dit inlagd i GPS, allt var OK, avresa 27 nov.
Men så blev det lite problem med pumpen (hjärtat) fick en lite infarkt med påföljd att det blev sjukhuset några dagar, sprängning av en åder o.s.v.
Bilen är nu parkerad för vintern, men jag är säker på att Spanien ligger kvar till nästa år.
Nu blir det 4 veckor till värmen (teneriffa) i stället.

Lasse

hej lasse,,du hänger med,,de viktigaste av allt,4 veckor på gc-öarna e inte fy skam,,krya på dej istället lasse hälsningar,,teddi,,,

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Om jag hade varit i dina kläder skulle jag ta tillfället i akt, nu när allt är planerat och hjärtat fixat. Nästa år kan du få förhinder av andra skäl. Konvalescensen efter en sprängning är bara några dagar och du känner dig antagligen starkare än på länge.

Ta med medicinerna och en dosett och njut av värmen!

SoT

FD HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
8036
Medlemskap
2023

Om jag hade varit i dina kläder skulle jag ta tillfället i akt, nu när allt är planerat och hjärtat fixat. Nästa år kan du få förhinder av andra skäl. Konvalescensen efter en sprängning är bara några dagar och du känner dig antagligen starkare än på länge.

Ta med medicinerna och en dosett och njut av värmen!

Håller helt med Knarrevik!
Troligtvis får du energi som ett kärnkraftverk!
Kul att utnyttja högformen ordentligt!

Vh

Torbjörn

F

F.d. 52994

Guest

Jag tycker också att du kan åka. Jag blev sprängd i början av September, mådde bra efteråt och sitter nu i Bolnuevo och skriver. Jag körde p-bil ner utan besvär med 10 tim etapper och 3 lugna dagar i Moseldalen. Du känner naturligtvis själv om du kan, men ta det lungt. Sköt om dig och välkommen till värmen vart du än far. :cool:

O

Oskar-543

Guest

Hej
Du kan godt köre til Spanien du kan jo tage det lugnt
Jag körte Husbil efter 4 uger da jag havde fået en 4 doppel bypas
for nogle år siden uden problemer man behöver jo ikke at köre 800 km om dagen
god tur

Erik:spinny:

Toppen