Nytt erbjudande från Grafton finns nu på Husbilsklubbens förmånssidor som du hittar här!
https://www.husbilsklubben.se/articles/grafton-ab.1354/
https://www.husbilsklubben.se/articles/grafton-ab.1354/
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Enligt Telia kommer dom behålla 2G till 2027. Telenor stänger ner 2025 viket innebär att alla Volvobilar drabbas som har OnCallJag har en spårsändare sen flera år, men det är 2g och utan abonnemang. Dax att skaffa en ny för 4G innan 2g försvinner.
Har Airtag i både husbil och fyrhjuling. Fungerar hyfsat men dom är beroende av andra Applenheter för att kunna länka vidare. Lånade ut en till sonen när han sprang Uppsala maraton och fast det var mycket folk runt banan fungerade den mycket dåligt.Funderar på om en Airpod gömd någonstans skulle kunna vara ett alternativ? Vi har detta både på katten och svärfars nycklar och det har fungerat bra. Är ju ganska billiga och behöver inget abonnemang. Batteriet räcker i åratal. Blir dock inte samma direkta uppkoppling och precision som spårsändare men man har god koll på några hundra meter när!
inte alla enl. volvo berörs inte min xc40 2021Enligt Telia kommer dom behålla 2G till 2027. Telenor stänger ner 2025 viket innebär att alla Volvobilar drabbas som har OnCall
Ja det stämmer nog. De blir på något sätt nästan förvillade i folksamlingar....Har Airtag i både husbil och fyrhjuling. Fungerar hyfsat men dom är beroende av andra Applenheter för att kunna länka vidare. Lånade ut en till sonen när han sprang Uppsala maraton och fast det var mycket folk runt banan fungerade den mycket dåligt.
Enligt Volvo finns just nu ingen åtgärd för bilar som kan byggas om (uppdateras). Märkligt för din bil då. Men den kommer klara av en uppdatering. Alla XC40 kommer klara det.inte alla enl. volvo berörs inte min xc40 2021
HejEnligt Volvo finns just nu ingen åtgärd för bilar som kan byggas om (uppdateras). Märkligt för din bil då. Men den kommer klara av en uppdatering. Alla XC40 kommer klara det.
Har du rätt fakta om din bil så skriv det här.
Ja ibland blir man förvånad.....Hej
Väldigt märkligt, förlängde precis mitt Oncall-abonnemang ( och betalade) till 28 mars 2026 ?
Skulle bli förvånad att volvo tar betalt för något som inte fungerar från 2026.
Bilen är en av de sista Volvo V70 som lämnade tillverkningen.
Ska bli spännande att följa.
Mvh Per
Tycker du ska kontakta Volvo. Har en granne som också köpte nytt abb som kommer få problem. Om jag förstått rätt kommer ingen V70 kunna byggas om (uppdateras) beror på vilken plattform bilen är byggd på. Info från källa BilbolagetHej
Väldigt märkligt, förlängde precis mitt Oncall-abonnemang ( och betalade) till 28 mars 2026 ?
Skulle bli förvånad att volvo tar betalt för något som inte fungerar från 2026.
Bilen är en av de sista Volvo V70 som lämnade tillverkningen.
Ska bli spännande att följa.
Mvh Per