• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spännande och trevliga besök i Norrsundet!

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Brukar passera våra två "ställplatser" här i Norrsundet varje dag, när vi är i vår stuga.

Idag, när jag passerade gästhamnen så träffade jag både HBK 13 och en tysk globetrotter. En tillfällighet, men skojigt.... för en vecka sedan hade lilla Norrsundet besök av HBK 11 och 12, nu kom alltså 13 idag och nu undrar vi när får se 14, 15 osv i gästhamnen!

Bifogar några bilder på den tyska bilen som var något utöver det vanliga. Han berättade om deras resor som också var lite utöver vad vi vanliga husbilsresenärer har som destinationer och mål.

Vad sägs om ett helt år i södra sydamerika, 9000 km rakt österut i Ryssland och då kommer man en bra bit in i Sibirien eller Afrikas västkust, ner till Senegal och Gambia.

Nu var planerna att skeppa över bilen till sydamerika igen och utforska de norra delarna av kontinenten, bl.a. Colombia..... det är modigt, nästan dumdristigt enligt min uppfattning.

Alltid trevligt att träffa husbilsvänner!

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    15,7 KB · Visningar: 241
  • 2.jpg
    2.jpg
    14,9 KB · Visningar: 240
  • GetAttachment.jpg
    GetAttachment.jpg
    15,7 KB · Visningar: 241
  • Speical..jpg
    Speical..jpg
    15,6 KB · Visningar: 240
Senast ändrad:
F

F.d. 940

Guest
Sv: Spännande och trevliga besök i Norrsundet!

Tack för besöket och en trevlig pratstund.
Arne o May-Britt.

Toppen