• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sova i bilen

F

F.d. 53078

Guest
Sv: Sova i bilen

Sá jobbar tjuvarna, tyst och effektivt.
Ett enkelt nattlarm som en trampmatta som tänder ljus och ljud är tilräckligt

Därför tror offren att dom har blivit sövda med gas, denna gas finns inte den existerar inte.

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Sova i bilen

Narkosgas i husbilar är ett kärt ämne.
Känner en narkosläkare som bestämt hävdar att det är svårt - för att inte säga omöjligt att söva någon i en husbil genom att spruta in gas utifrån. De gaser man känner till idag, som skulle kunna söva en vuxen person, kräver så hög koncentration i luften att den omedelbart skulle döda eventuella barn eller husdjur i bilen.

Utsagorna från de utsatta är relativt samstämmiga. Vaknar med huvudvärk och sväljproblem/hosta. Har inte hört något trots att någon varit inne i bilen.

Själv har jag upplevt samma symptom efter en festnatt - kan det möjligtvis föreligga ett samband, eller har buset hittat en gas som professionen inte känner till?

Toppen