• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sorgedag

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025
Sv: Sorgedag

Tycker att det var mycket värre att Norrköping förlorade mot Mjälby, aldrig får man vara riktigt glad ... :mad:

L

Lotta och Jan

Guest

Att Sverige förlorade mot Norge berör mig inte alls, men att Mjällby vann mot Norrköping i fotbollsallsvenskan är däremot att betrakta som ett normalresultat. Även om det är fantastiskt att Mjällby med 1000 invånare kan ha ett så bra fotbollslag. :spinny:

kangas

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
5323
Medlemskap
2024

Ojj!!!
Jeg tok visst feil. Det er visst ikke på grunn av hockey-seieren all denne feiring med hornmusikk, flagg m.m. finner sted!!
Beklager:twitcy::twitcy::twitcy:
mvh kangas

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Åååå var det hockey dere gråter for :twitcy:.
Dette borger for bra sluttresultat for Sverige - Norge slo Brasil i fotball like før Brasil ble verdensmestere for noen år siden. I de fotballkampene som har vært mellom Norge og Brasil har Norge aldri tapt :D:D - men vi har heller ikke vunnet noe mesterskap :mad::mad:

Det blir en skjerping av tre kronor sitt lag. Nå vet de at de ikke kan ta noen seier på forhånd, men må yte maks i alle kamper.

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025

Jag tror att det inte är så många som tänker på att både Norrmän och Danskar spelar i både elitserien och ute i Europa, det är bättre lag än vad man kan tro.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det laget svenskene møtte hadde mange proff spillere fra allsvenskan, NHL og russiske lag.

G

Göran & Carola

Guest

En ännu större sorg är det att ett flygplan med Stefan Liv,s ryska klubb Lokomotiv störtat strax efter start. Det har väl inte hänt att ett idrottslag drabbats så hårt sen Uniteds lag var med om en likvärdig olycka.

T

Teddi

Guest

ett grymt slag,, ja tror inte dom är på de klara med om stefan liv var ombord,,
ja följer de nu på t.v.,,

F

F.d. 16416

Guest

Sorgedag!
Lätt att urholka ett ords innebörd genom att använda det lättvindigt och i fel sammanhang.
Det finns värre händelser, som är mer omskakande för både nationer och individer än en förlust i en idrottstävling.

Roadglider

F

F.d. 29925

Guest

Sorgedag!
Lätt att urholka ett ords innebörd genom att använda det lättvindigt och i fel sammanhang.
Det finns värre händelser, som är mer omskakande för både nationer och individer än en förlust i en idrottstävling.

Roadglider

Tyvvärr ingen tävling utan ett haveri strax efter start.

F

F.d. 16416

Guest

Tyvvärr ingen tävling utan ett haveri strax efter start.

Jag vet det och olyckan är hemsk och beklaglig. Kommer med stor sannolikhet utlysas en nationell sorgedag över de omkomna.
Mitt inlägg gällde rubriken i tråden och vad som inledningsvis behandlades i den.
Trodde att evenuella läsare av mitt inlägg skulle förstå det,

Roadglider

Senast redigerad av en moderator:
Toppen