• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sommartäcke

F

F.d. 25053

Guest
Sommartäcke och helintegrerad Bürstner fungerar det? Om, hur sker fastsättning speciellt på bilens högra sida? Där finns ingen dörr att hänga upp täcket på. Det finns egentligen ingenting…lämpligt. Finns det någon i HBK som har sommar/vinter täcke till integrerad bil? Om, hur fungerar det och hur fäster man det? Det blev många ???
Vi kommer att passera Tornio om någon vecka och det skulle passa att besöka Huhtalo om vi vet att det fungerar med täcke till vår bil.
Hälsningar
Anja, Stig
Och Aussien Sigge

Maggan o Åke

HBK Medlem
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2025
Sv: Sommartäcke

hej
vi har en helintregrerad bil utan dörr på höger sida.
vi sätter fast vårt täcke på piggar som sitter på bilen jämt. men vårt täcke är inte från tornio utan var med bilen när vi köpte den.
maggan

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025
Sv: Sommartäcke

Burstner har ett sommar täcke som sätts dit med stora sugkoppar verkar fungera bra.Jag blev tilldelad bl a ett sådant som plåster på såret efter en del strul med nya bilen 2007,tror att priset är 2 500 kr/Claes

Toppen