• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sommarblommor

H

hianders

Guest
Alldeles utanför vår tomt har vi en äng som är full med blåklockor (Ängsklockor). Det är så vackert och passande nog Dalarnas landskapsblomma. Hoppas nu bara att det kommer lite regn och lite lite svalare väder så att inte alla blommor hinner blomma färdigt innan midsommar.

fru hianders/Inger

Bilagor

• P1000111.JPG
    P1000111.JPG
    75,8 KB · Visningar: 122
H

hianders

Guest
Sv: Sommarblommor

Den första bilden är tagen med en Panasonic Lumix LX5 utomhus. Denna bild är tagen med mobilen genom köksfönstret och på lite längre avstånd. Man ser dock blomfältet lite annorlunda.

Uj uj om man kunde förstå mer om foto!! Susanne ska ha en liten minikurs med mig i midsommar på Ragglanda har hon lovat :)

fru hianders/Inger

Bilagor

• 040.jpg
    040.jpg
    667,3 KB · Visningar: 1
Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Sommarblommor

Den första bilden är tagen med en Panasonic Lumix LX5 utomhus. Denna bild är tagen med mobilen genom köksfönstret och på lite längre avstånd. Man ser dock blomfältet lite annorlunda.

Uj uj om man kunde förstå mer om foto!! Susanne ska ha en liten minikurs med mig i midsommar på Ragglanda har hon lovat :)

fru hianders/Inger
Vadå minikurs möjligen på picasa men inte med ngt annat va.
Jag kan ju ej ngt själv det är bara o tryck o vrid. Men Picasa kan jag in o utantill:)

Toppen