• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sommarbilar

F

F.d. 55370

Guest
Ja kära vänner ni med sommarbilar nu har ni chansen att få upp tempen i bilen.Kolla nya nummret av Husvagn & Camping sid 60-61 där får ni lite tipps,hjälper inte det så vet ni va ni ska göra.:bock::bock::bock:

F

F.d. 52919

Guest
Sv: Sommarbilar

Bilen ser fin ut men...vi väntar nog till man får ett större bord så frugan också ryms!:quest:

F

F.d. 29841

Guest

Hej Honda.
Ja nu visar det sig hur dom måste göra för att vattnet inte ska frysa i HB:n.
Å det skryter dom över.
Nu är det 4 st NORDIC här på campingen i Mora,ingen S-vagn.
Ha det alla,
/Vidhem

F

F.d. 25310

Guest

Ja kära vänner ni med sommarbilar nu har ni chansen att få upp tempen i bilen.Kolla nya nummret av Husvagn & Camping sid 60-61 där får ni lite tipps,hjälper inte det så vet ni va ni ska göra.:bock::bock::bock:

Ja precis, köp en Dethleff

C

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

Hej Honda.
Ja nu visar det sig hur dom måste göra för att vattnet inte ska frysa i HB:n.
Å det skryter dom över.
Nu är det 4 st NORDIC här på campingen i Mora,ingen S-vagn.
Ha det alla,
/Vidhem
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Senast ändrad:
F

F.d. 29841

Guest

Hej Pilot

Hellre 4 Nordic i Mora än 1000 st Tyskar i logen bland mössen.

Det är så förbannat långt till Kiruna på vintern,det är närmare på sommaren.

Ludde så i Wikipedia att ludde ÄR ETT FISKEDRAG, så jag har märkt att det är drag i dig.
Ha det alla glada

Nu är det -13 grader i Mora, så nu har ölen blivt väl kyld (pilot.)
Det var kallt åkte skidor till Eldris idag.
/Vidhem

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Honda snackar om sommar bil och Vidhem tjatar om vinterbil??? Har jag missat nåt? Jag trodde de flesta ville ha en åretruntbil? Det har jag valt! :msn_laugh:

Ha nu en god helg allihopa och vidhem.., ta lite kortare turer nu när det är så kallt! Vi behöver dig frisk och kry här, det blir så förbaskat stillsamt o tradigt annars! :msn_laugh:

Krister N

F

F.d. 55370

Guest

Jag älskar er alla bara ni inte fryser i era Husbilar i vinter för då måste ni nog köpa en vinterbil, KABE Travelmaster e en sådan bil klarar allt i minus grader.:msn_laugh::msn_laugh::msn_laugh:

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Absolut. Fryser man i sin husbil nu så ska man kanske köpa en Kabe. Det är ju en riktig vintebil. Men vad har du för bil de tre andra årstiderna? :msn_laugh:

Krister N

PS! Som jag sagt det tidigare så än nog Kabe Travelmaster en av de bättre plagiaten på min bil! Ja, förutom att Kabe bara går att använda på vintern!

F

F.d. 16416

Guest

Tänk vad bra man har det!

Vinter och turer med pulka innehållande reservspets till skidan och skyffrar mm, snöka eller igloo och ett ljus som värme. Det är förgånget...leve värmen!

Härligt att få ställa av husbilen och invänta våren.

Med en perfekt AC kunna njuta av värme, sol och bad!
God mat i exotisk miljö och inte bara kreta rökt renbog eller värma risotto på spritköket.

Leve SOMMARHUSBILEN och livet i den!

Roadglider

F

F.d. 29841

Guest

Hej Honda.
I går kväll kom det en Kabe Hb.
-25 nu i Mora.
/Vidhem

Toppen