• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sommar ?? Höst

F

F.d. 3088

Guest
Bild 131.jpg

Bild 132.jpg

Bild 119.jpgHalloo, efter inkommande sommar kommer hösten
Var är vi då, någon som suttit i kön här :confused: härlig plats på hösten, här träffar du massvis med HBK-are

Senast redigerad av en moderator:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Sommar ?? Höst

Nu skall vi väl prata om den tiden som snart kommer den grönskande våren o sommaren:msn_flower::msn_island:/susanne

F

F.d. 3088

Guest

jag fattar nada hur man lägger in bilder därav inläggets struktur ursäkta:D

Gurra:D

F

F.d. 3088

Guest

Susanne vi sala se framåt :D

Gurra

Senast redigerad av en moderator:

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

OK, ser bra ut där mot sandstranden.

Där vill man vara. var är det för någonstans? Så där vill man ha det nu inte en jä...a massa snö o kallt.

F

F.d. 15719

Guest

Innan Gurra publicerade bilder till sitt inlägg trodde jag att han menade "där vi sitter nu i väntan på bättre tider" - alltså HBK - den interaktiva vinterförvaringen för avställda husbilsåkare.

Men när jag ser bilderna gissar jag på Bjärehalvön!! Men jag kan ha fel, sanden ser säkert likadan ut på andra idylliska platser med tillgång till sköna bad och soliga dagar.

/elisabeth :wink:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Vägen till hamnen i Kivik. Kullen nedanför påminner om Österlen, men sanden njae...
Men sköööönt verkar det:)
/Esbjörn

F

F.d. 50042

Guest

Kön till färjan till Fårö

Bosse HBK1812

Toppen