• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Solviks nya ställplatser

F

F.d. 24351

Guest
Hej på er!

Sitter under markis ute på Solviks nya ställplatser med en kall öl:spinny:
Endast 5 av 20 platser är upptagna.

Kan bara säga att dom är kanon, det är tom konstgräs utanför dörren och utsikten är milsvid.

Kan starkt rekommendera detta, 150 kr inkl. el.

Buhring

F

F.d. 55221

Guest
Sv: Solviks nya ställplatser

Solviks hvor i Sverige

ERIK

F

F.d. 55376

Guest

Hej
Har nån några kordinater hit?
Låter ju mysigt
Mvh Gun&Ronny

F

F.d. 55376

Guest

Tack så mycket Vidhem:D

Gun&Ronny

F

F.d. 52979

Guest

Hej! Har tittat i ställplatslistan, där kunde jag inte hitta denna trevliga plats, letade i Bohuslän, kanske var det fel. Men var kan jag hitta den? Ingalill :confused:

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025

Hej Ingalill!

Du hittar den på Solviks Camping, Väjern. Jättefina platser, vi var där i helgen. Vi ses till midsommar!
Kram Ami:wub:

F

F.d. 29841

Guest

Hej! Har tittat i ställplatslistan, där kunde jag inte hitta denna trevliga plats, letade i Bohuslän, kanske var det fel. Men var kan jag hitta den? Ingalill :confused:

hej
den är ju helt ny endast 2 veckor gammal.
/Vidhem

F

F.d. 52943

Guest

Campingplatserna står högst upp under varje kommun - inte med bland ställplatserna. Titta på Bohuslän - Sotenäs.

Toppen